תקשורת ומדיה חברת א. חפץ ושות', מתמחה בביצוע מגוון רחב של עבודות כלכליות בתחום התקשורת והמדיה. מבין עבודותינו בתחום זה ניתן לציין את העבודות בנושאים הבאים: • תשתיות שידור וטכנולוגיות – חברת א. חפץ ושות', שימשה כיועץ הכלכלי בפרויקטי הקמת תשתית שידור ספרתית לטלוויזיה ולרדיו, למשרד האוצר, משרד התקשורת, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ורשות השידור, וליוותה את כל תהליך ההקמה וההפעלה של מערך להפצה קרקעית של שידורי טלוויזיה בשיטה הספרתית. לחברה וליועציה ידע וניסיון רב בתשתיות שידור וטכנולוגיות פס רחב (Broadband), רישות (Networking), ניהול תוכן באינטרנט, (Internet content) אפליקציות (Applications), שירותי ערך מוסף (Value Added Services), תקשורת לווינית (Satellite Communications) וטכנולוגיות שונות אחרות כדוגמת IPTV, • טלוויזיה – שירותי ייעוץ כלכלי, הערכות שווי, תוכניות עסקיות ובדיקות היתכנות למשרד התקשורת, רשות השידור, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מכרז זכייני ערוץ 2, מכרז זכייני ערוץ 10, המועצה לשידורי כבלים ולווין, הועדה למדרוג, קבוצת מימד וגופי תקשורת אחרים. • רדיו – הכנת תוכניות עסקיות ובדיקות כדאיות להקמת תחנות רדיו אזורי, מיזוג אולפני רדיו, הכנסת מקלטי רדיו ספרתיים, בדיקה כלכלית של מכרזי הרדיו האזורי וייעוץ לרשות השנייה ולרשות השידור בנושאים שונים. • עיתונות – הערכת שווי קבוצת מעריב וקבוצת ידיעות אחרונות, הכנת תוכניות עסקיות ובדיקות היתכנות להקמה והפעלה של מערכות עיתונים יומיים, מקומונים, ירחונים, שבועונים וחינמונים. • קולנוע – הערכת שווי תיאטראות ישראל, ביצוע בדיקות כדאיות כלכלית להקמת בתי קולנוע ותיאטרון IMAX , ניתוח תנועת צופים ומבקרים בבתי קולנוע ומתן שירותי ייעוץ אסטרטגי. • אינטרנט וטלקום – מתן שירותי ייעוץ אסטרטגי והערכות שווי לחברות אינטרנט וטלקום וביניהם: ברק 013 ,ECTEL , Zanoptics JEDAI Broad Band ,TCIM ,Zanoptics, Sivox. • רגולציה – החברה משמשת כיועץ כלכלי לגופים רגולטורים רבים וביניהם משרד התקשורת, רשות השידור, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, המועצה לשידורי כבלים ולווין, הועדה למדרוג, רשות הדואר. • פרסום – לחברה התמחות מיוחדת בניתוח ההתפתחויות והמגמות בענף התקשורת בישראל, וניתוח התפתחויות ומגמות בשוק הפרסום בתחום המדיה. החברה ביצעה מחקרים בנושא ניתוח סביבת פעילות זכייני הערוצים הטלוויזיוניים המסחריים, בחינת שעורי העמלות ועמלות היתר בשוק הפרסום הישראלי, בחינת העונתיות הקיימת בהכנסות ערוץ 2 וערוץ 10, בחינת הנזק שנגרם לזכייני הערוץ השני כתוצאה מצמצום זמן לא תוכניתי, בחינת השפעת הפרסום בערוצים הזרים בכבלים, תוכנית כלכלית ללשכת הפרסום הממשלתית ועוד רבים אחרים. |